Zajęcia edukacyjne „Nauka a gry komputerowe”

DSC_0005

gci,gmina,sd-d

W Gminnym Centrum Informacji 14 stycznia 2019 r. odbyły się zajęcia pn. „Nauka a gry komputerowe”.

Podczas zajęć dzieci dowiedziały się, co łączy gry komputerowe oraz naukę. Czy jedno i drugie ma ze sobą wiele wspólnego? Ależ oczywiście! Najmłodsi przed komputerem potrafią spędzać całe godziny, dlatego warto zadbać o to, aby ten czas nie był tylko rozrywką, ale i aktywnością w aspekcie edukacyjnym.

Gry komputerowe rozwijają różne cechy i umiejętności m.in. myślenie przestrzenne oraz strategiczne, umiejętność wykonywania kilku zadań w tym samym czasie, motorykę, kreatywność, spostrzegawczość, pobudzają wyobraźnię, ułatwiają naukę języków obcych i innych zagadnień (w zależności od tematyki gry). Po części teoretycznej przeszliśmy do tej wiele bardziej emocjonującej, ciekawej i angażującej, czyli grania w rozmaite gry komputerowe.

Zadanie jest finansowane ze środków Gminy Sępólno Krajeńskie.