Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla klasy trzeciej zanurzały dzieciaki w geografię i kulturę Wielkiej Brytanii, matematykę i literaturę w języku angielskim. A wszystko to działo się w otoczeniu poprawnych struktur gramatycznych.
Podczas zajęć uczniowie wykonywali flagi: The Union Jack, Szkocji, Walii, Północnej Irlandii i Anglii. Wyklejając mapy, Mali Anglofani, poznawali i zapamiętywali położenie geograficzne stolic: Londynu, Edynburga, Cardiff oraz Belfastu. W projekcie towarzyszyły nam brytyjskie misie: Paddington i Puchatek, a do Szkocji zabrał nas Scooby-Doo.
Trzecioklasiści grając w angielskie gry planszowe utrwalali słownictwo z zakresu: liczebników, kolorów, ubrań, części ciała, zwierząt. Współpracując w grupach wspierali rozwój kompetencji społecznych.
Uczniowie chętnie rozwiązywali zadania matematyczne w języku angielskim, ucząc się poprawnego zapisu liczebników oraz odczytywali godziny przy okazji utrwalając słownictwo z zakresu codziennie wykonywanych czynności.
Finałem zajęć była Szkocka Nocka ze szkocką olimpiadą sportową oraz nauką tańca dworskiego „The Black Nag”.
Innowacyjna edukacja w klasie trzeciej przebiegała w twórczej atmosferze, w której stosowane były metody: tradycyjne – z użyciem zeszytu i ołówka, gier planszowych, kart obrazkowych i ćwiczeń komunikacyjnych oraz multimedialne – na platformach worwall i quizlet.
Weronika Kukawka