Rozstrzygniecie zapytania ofertowego NR 01/DD/CAR3/2020 pod linkiem:
http://www.doroslidzieciom.pl/rozstrzygniecie-zapytania-ofertowego-nr-01ddcar32020/
Pytania do zapytania ofertowego zamieszczono 06.07.2020 pod linkiem:
http://www.doroslidzieciom.pl/pytania-do-zapytania-ofertowego/
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/DD/CAR3/2020
Wybór podmiotu realizującego kursy zawodowe dla 30 uczestników projektu „Centrum Aktywności Rodziny drogą do integracji”, dofinansowanego ze środków EFS, w ramach działania RPKP.09.02.01 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Stowarzyszenie Dorośli-Dzieciom w Sępólnie Krajeńskim zaprasza do złożenia oferty w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych dla 30 uczestników projektu.
CPV
80530000-8– Usługi szkolenia zawodowego
- Nazwa i adres Zamawiającego
Stowarzyszenie Dorośli Dzieciom
- Szkolna 8/7, 89-400 Sępólno Krajeńskie
- Tryb postępowania o udzielenie zamówienia
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności w oparciu o procedurę określoną w 6.5.2 pkt. 11 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
- Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego).
III. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie 30 kursów zawodowych dla uczestników projektu wg poniższego opisu:
- a) Kucharz małej gastronomii – 200 godzin – 7 osób ewentualnie +/- 2 osoby
- Cel kursu: przygotowanie do pracy na stanowisku kucharza małej gastronomii
- Czas trwania kursu co najmniej 200 godzin, w tym 120 godzin zajęć praktycznych
- Adresaci: osoby planujące podjęcie pracy w gastronomii, kuchni z aktualnymi badaniami sanitarno-epidemiologicznymi
- Kurs zakończony egzaminem walidacyjnym i wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o nadaniu uprawnień
Program kursu (nie mniej niż):
- szkolenie BPH
- wymogi systemu HACCP
- zasady żywienia
- wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych
- technologia gastronomiczna z towaroznawstwem
- podstawy sztuki kulinarnej
- systematyka składników mięsnych i jarskich
- typologia potraw-
- metodologia przyrządzania potraw jarskich
- przepisy kulinarne kuchni staropolskiej i międzynarodowej
- sposoby serwowania dań
- zajęcia praktyczne z wykorzystaniem poznanych metod i przepisów
- obsługa kasy fiskalnej
- rozwój umiejętności interpersonalnych
- b) Brukarz – 100 godzin – 1 osoba ewentualnie + 2 osoby
- Cel kursu: przygotowanie do pracy na stanowisku brukarza
- Czas trwania kursu co najmniej 100 godzin, w tym 80 godzin zajęć praktycznych
- Adresaci: osoby planujące podjęcie pracy w zawodzie brukarza (brak przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia kształcenia)
- Kurs zakończony egzaminem walidacyjnym i wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o nadaniu uprawnień
Program kursu:
- Szkolenie BHP
- Maszynoznawstwo – maszyny, sprzęty i narzędzia ręczne i mechaniczne do robót ziemnych
- Dokumentacja techniczna związana z robotami brukarskimi
- Kosztorysowanie robót brukarskich
- Materiały stosowane w brukarstwie
- Przygotowania podłoża
- Wykonanie nawierzchni brukowych z kamienia
- Wykonanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych
- Renowacja i naprawa nawierzchni brukowych
- Zajęcia praktyczne
- c) Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym – 280 godzin – 6 osób ewentualnie +/- 2 osoby
- Program nauczania kursowego zatwierdzony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
- Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy w zakresie zasad organizowania i sprawowania opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
- Czas trwania kursu co najmniej 280 godz., w tym co najmniej 80 godz. praktyk zawodowych
- Kurs przeznaczony jest dla osób pragnących podjąć zatrudnienie jako opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym, które posiadają co najmniej wykształcenie średnie z aktualnymi badaniami sanitarno-epidemiologicznymi
- Założenia organizacyjno – programowe. Program „Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym” został opracowany o Ustawę z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 326 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub Klubie Dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz.U. poz. 368 ze zm).
- Kurs zakończony egzaminem walidacyjnym i wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o nadaniu uprawnień
Program kursu:
- Psychopedagogiczne podstawy rozwoju jednostki
- Rozwój dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa
- Stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka
- Kompetencje opiekuna dziecka
- Praktyka zawodowa
- d) Kadry i płace – 200 godzin – 8 osób ewentualnie +/- 2 osoby
- Cel kursu: praktyczne przygotowanie do pracy na stanowisku pracownika ds. kadr i płac
- Czas trwania kursu co najmniej 150 godzin, w tym co najmniej 90 godzin praktyk zawodowych.
- Adresaci: osoby z co najmniej średnim wykształceniem
- Kurs zakończony egzaminem walidacyjnym i wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o nadaniu uprawnień.
Program kursu:
- Podstawowe zasady prawa pracy
- Zatrudnienie pracowników (w tym cudzoziemców), obowiązki pracodawcy w związku z zatrudnieniem
- Czas pracy, system pracy, wynagrodzenie za pracę, potracenia z wynagrodzenia za zgodą i bez zgody pracownika
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, zasady odpowiedzialności pracownika za mienie pracodawcy
- Odpowiedzialność dyscyplinarna i finansowa pracownika za wykroczenia pracownicze
- Szczególne uprawienia pracownicze, nieobecność w pracy, urlopy, rozwiązanie umowy o pracę, instytucje powołane do ochrony pracowników
- System ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, aspekt podatkowy płac
- Zajęcia praktyczne
- e) Kosmetyczka – 120 godzin – 5 osób ewentualnie +/- 2 osoby
- Cel kursu: praktyczne przygotowanie do wykonywania zabiegów kosmetycznych ciała, dłoni i stóp oraz stylizacja paznokci metodą żelową i hybrydową
- Czas trwania kursu co najmniej 120 godzin, w tym co najmniej 40 godzin praktyk zawodowych.
- Adresaci: osoby z co najmniej zawodowym wykształceniem z aktualnymi badaniami sanitarno-epidemiologicznymi.
- Kurs zakończony egzaminem walidacyjnym i wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o nadaniu uprawnień.
Program kursu:
- Przepisy BHP, p-poż i pierwsza pomoc
- Zabiegi pielęgnacyjne i upiększające ciało (dobór aparatury, metody diagnostyki stanu skóry, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, metody i techniki wybranych zabiegów, przeciwwskazania do wykonywania zabiegów, zasady aseptyki i antyseptyki podczas zabiegów, przygotowanie klienta do określonego zabiegu, wykonywanie zabiegów, porady kosmetyczne)
- Zabiegi pielęgnacyjne i upiększające dłoni i stóp (dobór aparatury, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, metody i techniki wybranych zabiegów, przeciwwskazania do wykonywania zabiegów, przygotowanie klienta do określonego zabiegu, wykonywanie zabiegów, porady kosmetyczne)
- Obsługa urządzeń elektrycznych (przepisy regulujące pracę z urządzeniami, przyczyny i skutki poparzeń prądem, sprzęt ochronny, ochrona przed porażeniem prądem, ogólne zasady eksploatacji urządzeń elektrycznych, zasady bezpiecznego wykonywania prac, czasookresy wykonywania okresowych badań urządzeń eksploatacyjnych i instalacji elektrycznych, obowiązki osób prowadzących eksploatację urządzeń elektrycznych i elektrotermicznych)
- f) Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej – 100 godzin – 3 osoby ewentualnie +/-2 osoby
- Cel kursu: praktyczne przygotowanie do pracy na stanowisku sprzedawcy (wraz z obsługą kasy fiskalnej)
- Adresaci: osoby planujące podjęcie pracy w zawodzie sprzedawcy z aktualnymi badaniami sanitarno-epidemiologicznymi
- Czas trwania kursu co najmniej 100 godzin, w tym co najmniej 50 godzin praktyk zawodowych.
- Kurs zakończony egzaminem walidacyjnym i wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o nadaniu uprawnień.
Program kursu:
- Przestrzeganie zasad BHP, p-poż. i pracy w jednostce handlowej
- Organizacja handlu w gospodarce rynkowej (pojęcia obowiązujące w jednostce handlowej, podejmowanie działalności gospodarczej, otoczenie przedsiębiorstwa handlowego, marketing i reklama w handlu)
- Wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej (rodzaje i charakterystyka punktów sprzedaży, wyposażenie punktu sprzedaży)
- Organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów (zaopatrzenie i zakup, gospodarka magazynowa, rozmieszczenie i przechowywanie towarów)
- Obliczenia sklepowe (kształtowanie ceny, inkasowanie należności, dokumentacja)
- Cechy sprzedawcy (niepożądane cech sprzedawcy, kultura obsługi, elementy sztuki sprzedaży, ubiór i wygląd sprzedawcy)
- Właściwości towarów (metody przedłużania wartości użytkowej towarów, asortyment podstawowy i uzupełniający, klasyfikacja towarów, zasady oznakowania towarów, umieszczanie kodów na towarach, opakowanie towarów, logistyka w gospodarce materiałowej, zapasy magazynowe)
- Budowa i zasady działania kas fiskalnych i drukarek (organizacja pracy i odpowiedzialność kasjera – wpłaty, wypłaty, raporty kasowe, zmiana kasjera)
- Definiowanie towarów, grup towarowych, płatności oraz stawek podatkowych, metkowanie
- Sporządzanie raportów dobowych, szczegółowych, sprzedażowych wg grup, danych o towarach, itp.
- Sprzedaż przez wpisanie kody, wpisanie nazwy, definiowane klawisze, z użyciem czytnika kodu kresowego
- Zakańczanie paragony przez inną płatność niż gotówka, udzielanie rabatu procentowego na pojedynczą pozycję sprzedaży, zakańczanie paragonu z rabatem procentowym na cały paragon
- Funkcje kierownika, funkcje serwisowe.
UWAGA!!!! Do ceny kursów nie należy doliczyć badań Medycyny Pracy i sanitarno-epidemiologicznych – SĄ TO KOSZTY ZAMAWIAJĄCEGO!!!!!!
- W przypadku realizacji kursów poza terenem Sępólna Krajeńskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursów bezpłatny transport do miejsca przeprowadzania kursu i z powrotem.
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w okresie od 15 lipca 2020 roku do 30 kwietnia 2021 roku.
Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę z co najmniej 30 dniowym terminem płatności z możliwością jego wydłużenia w przypadku oczekiwania przez Zamawiającego na transzę środków z Urzędu Marszałkowskiego po zakończeniu realizacji całego kursu (wraz z egzaminem).
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi może prowadzić kursy zawodowe. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentu potwierdzającego możliwość prowadzenia kursów zawodowych. Niespełnienie tego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o których mowa powyżej na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w rozdziale VI poniżej.
2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia” – „nie spełnia”.
- W przypadku, gdy Zamawiający zweryfikuje, iż Wykonawca nie spełnia któregokolwiek wymogu określonego w oświadczeniu – zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w zakresie realizacji zamówienia z wybranym Wykonawcą i udzielenia zamówienia kolejnemu Wykonawcy.
UWAGA!
Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegają Wykonawcy, którzy mają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego;
Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów:
- Dokumenty załączone do oferty zatrzymuje Zamawiający.
- W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, złożone dokumenty będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwość co do ich prawdziwości Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie złożenie przez Wykonawcę lub mimo wezwania nie uzupełnienie w wymaganym terminie w/w dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
3.
VII. Kryteria wyboru oferty i waga punktowa
Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena za realizację zamówienia (max 95 pkt);
- zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom (max 5 pkt).
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
W formularzu oferty należy podać cenę brutto w polskich złotych za przeprowadzenie poszczególnych kursów zawodowych.
VIII. Zasady oceny ofert według poszczególnych kryteriów
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie zsumowanej liczby punktów w oparciu o przedstawione kryteria i ustaloną punktację osobno dla każdego szkolenia. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
- Punktacja dla kryterium „cena za realizację zamówienia” – ocena na podstawie ceny brutto za kurs dla jednej osoby wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Maksymalna liczba punktów dla kryterium ceny wynosi „95”. Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów.
Punkty zostaną obliczone wg wzoru: C = ( Cmin/Co „x”) x 95 pkt gdzie:
C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena brutto za dane szkolenie spośród złożonych ofert;
Co „x” – cena oferty ocenianej.
- Punktacja dla kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom” . Sposób przyznawania punktacji w ramach kryterium:
Wykonawca otrzyma 5 punktów jeżeli w trakcie szkoleń zapewni uczestnikom serwis kawowy i obiadowy (T). Pod pojęciem serwis kawowy i obiadowy rozumieć należy:
– dla zajęć do 4 godzin zegarowych dziennie – serwis kawowy (kawa, herbata, zimne napoje), kanapki lub ciasto (drożdżówki, pączki, itp.) i owoce
– dla zajęć powyżej 4 godzin zegarowych – serwis kawowy jak wyżej + obiad jednodaniowy (nie zupa)
Suma punktów oferty zostanie obliczona według wzoru:
S„x” = C + T
gdzie:
S„x” – suma punktów oferty;
C – punkty za kryterium „cena za realizację zamówienia”;
T – punkty za kryterium „zapewnienie serwisu kawowego i obiadowego uczestnikom”
Suma punktów oferty zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
UWAGA! Oferty będą oceniane osobno dla każdego kursu.
- Elementy oferty:
- wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego;
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego;
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym – Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego
- Wadium
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kursy.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
- Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
- Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez niego. Poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone datą ich dokonania.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.
XII. Miejsce i termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać pocztą, kurierem na adres: Stowarzyszenie Dorośli Dzieciom, ul. Szkolna 8/7, 89-400 Sępólno Krajeńskie lub przesłać elektronicznie na adres: carpal@wp.pl.
- Ofertę złożoną osobiście lub przesłaną pocztą lub kurierem należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/DD/CAR3/2020 – kursy zawodowe.
- Ofertę złożoną pocztą elektroniczną e-mail należy oznaczyć w temacie numerem postępowania: NR 01/DD/CAR3/2020 – kursy zawodowe.
- Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lipca 2020 roku, do godz. 10.00. (decyduje data wpływu na wskazany w punkcie 1 adres).
XIII. Ogłoszenie wyników postępowania
Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie. Informacje o wynikach postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego www.doroslidzieciom.pl oraz z bazie konkurencyjności.
XIV. Zmiana i wycofanie oferty
- Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Po upływie terminu składania ofert, Wykonawca nie może wprowadzić w niej zmian.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian powinno zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej w niniejszym Zapytaniu Ofertowym dla złożenia oferty, z dopiskiem „ZMIANA OFERTY” .
- Wycofanie oferty następuje poprzez złożenie oświadczenia podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”
- Odrzucenie oferty
Z postępowania zostanie odrzucona oferta Wykonawcy:
- jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym,
- jeżeli Wykonawca mimo wezwania nie złożył lub nie uzupełnił w wymaganym terminie dokumentów określonych w rozdziale VI niniejszego Zapytania Ofertowego i na zasadach określonych w Zapytaniu Ofertowym;
- jeżeli oferta nie jest zgodna z treścią Zapytania Ofertowego;
- oferta została złożona po terminie.
XVI. Wymagania dotyczące należytego zabezpieczenia umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie gdy:
- nie została złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu;
- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
XVIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
- W postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy porozumiewają się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej adres: carpal@wp.pl. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji. Wyjątek stanowi złożenie oferty dopuszczalne w formie papierowej.
- Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego na zasadach określonych w pkt 1.
- Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień na zapytanie Wykonawcy. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał Zapytanie Ofertowe oraz umieści je na swojej stronie internetowej www.doroslidzieciom.pl.
- Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy.
- Zamawiający kontaktuje się z Wykonawcami i udziela wyjaśnień za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: carpal@wp.pl.
- Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego będą udzielane za zapytania, które wpłynęły nie później niż 6 lipca 2020 roku.
XIX. Pozostałe informacje
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego: www.doroslidzieciom.pl oraz z bazie konkurencyjności.
- Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
- Na każdym etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli i oceny prac w zakresie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
Wiceprezes Stowarzyszenie Dorośli-Dzieciom
Sławomir Jaskulski